Friday, June 24, 2011

Terputus Hubungan Luar

Harap2 dpt la post entry ngan aipadputihkuini...huhu, aku sedih!! Pagi tadi ada briefing pasal ofis baru tu. Kata mr.m, kami Akan mula di ofis baru pertghan july, jadinya Semarang dah boleh start packing2 barang la..katanya lagi, start mggu depan, isnin Internet dah takleh guna, tepon semua takleh guna sebab telekom nak bawa line pergi ofis baru, macam tu la lebih kurang. Jade kami pun redo la start mggu depan hingga pindah secara rasminya kami Tak berinternet dan tak bertepon. Tak bertepon tak pe lagi, memasing ada hp, tapi tak berinternet tu yang tak berapa nak redo tu...apa2 urusan internet, kena guna pc kat admin. Haha, gilo la Kalau aku nak berfb, berbelog, berchating semua kena g tempt admin, sah2 petang tu jugak aku dapat surat ken a goreng....ok, itu lamunan aku masa mr.m tgh bercakap. Yang realnya, keluar2 je dr bilik mr.m, Internet terus xleh guna. Huwaaaa, semua org nangissss...hehe, aku takpe, aku ada aipadputihkuini..tap iii, ko nak mampos, letak aipad atas meja pastu blogwalking! Jdinya aku sebagai pekerja patuh, tak bertenet la sepanjang hari ni...hazabbb, mata asyik nak tutup je, seb baik Ada koci. Gigih tak nak bagi mata tutup takut kalau dah tutup tak leh nak buka plak nanti....so sepanjang hari ni dan mungkin sehingga beberapa mggu ni aku Akan rindu blog yg hari2 aku baca...nak guna aipadputihkuini susah sikit sbb coverage meksis cam hampeh kat sini..ni pun tak tau lepas ke tak nak publish n3 ni....Hazab juga taip n3 guna aipad ni, memanjang auto correct!

Nak publish dah ni, harap2 sukses...

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!