Friday, June 10, 2011

Terimalah N3 Mengarut dari Aku ini Seadanya~~~~~

Haiiii...gedikss! pasal apa? pasal gembira! gembira? kenapa? tadapape...hehe...panggggg...izza pitam!

Heh, aku merapu. Eh, korang tengok drama nora elena tu tak? sana sini orang cakap pasal nora elena..aku sekali pun tak pernah tengok...apa yang best citer tu? minggu lepas aku ada jumpa website blh download citer tu tp aku blm ada masa nak download n tengok..huhu. pastu ada plak aku jumpa novel dia, KASIH YANG SUCI, blh baca online di sini. eh, ada juga aku dengar org menyampah dengan citer tu sebab tak logik? apa yang tak logiknya? yang bab romantik tu ke? apa yang berlaku? sebenarnya aku dah lama tak layan citer2 kat tibi ni. rumah aku hanya katun semata2...tensi mak!

Dulu aku suka layan citer korea dan citer cina. masa zaman remaja, zaman bujang dulu la...ada satu citer cina dulu aku layan tajuk dia green green grass kalau tak silap..besst, pastu banyak lagi aku lupa tajuk dia...hero cina pujaan aku, polis hitam (ni nama aku bagi dia sbb dia agak gelap banding hero2 lain, pastu masa aku terminat dia tu, dia berlakon jadi polis). citer korea plak bermula ngan winter sonata, terus layan dan satu lagi, eh tak ingat la tajuk citer ni, sedih siot..baru start je aku dah sedih, nangis2..tiap kali tengok mesti peluk bantal sebab nak cover muka malu ngan housemates aku nangis..kadang2 ada yang sedih sampai citer dah habis tapi aku masih nangis..bengong! kahkahkah, kelakar plak!

ok, citer lain plak...ni pasal abang. aku kasihan sungguh dia dua tiga hari ni, sangat tak ceria bila ambik dia kat rumah pengasuh. bila aku tanya kenapa, katanya nak adik kakak (hanna)! bila aku tanya, abang rindu adik kakak ke? dia angguk2 muka sedih...huhu nangis dalam hati aku...naper laaa hari tu bawa abang balik puchong! Tu la kan, adik beradik ni, ada asyik bergaduh, tak ada teringat2, rindu2...so, supaya dia tak rasa sunyi sangat, MrCho pun melayan la dia, kira macam anak tunggal gitu....nak makan apa, beli, nak mainan apa, beli, nak jalan2 dulu seblm balik, bawa pusing2 kejap...wahhhh, abang! Dannnnnn paling tak boleh tahan, ipad mama dah jadi hak dia...huhuhhu, nanges mama! xpe la nak, janji tak sebut2 rindu adik2 yang jauh di mata...MrCho pun dah plan, sementara kakak & adik kat kampung, dia nak bawa abang g genting, main2 kat sana, tapi tak tahu jadi ke tidaknya. Jadi aku apdet, tak jadi pun aku apdet..muahaha. Kakak, adik, jangan jeles, nanti dah besar sikit, mama, papa bawa kakak, adik pulak...

hohohooo, esok dah sabtu, lalala...ada la peluang aku sambung tidur lepas MrCho keluar g kerja...dah lama aku tak buat keja ni, sejak ada anak2 kecik ni...Ahad pon, sebab MrCho g kelas Korea dia plak...


No comments:

Klik Me

Klik! Klik!