Monday, June 20, 2011

SAYAAAANG ABAH!!

Aku dah lama sangat dah tak layan drama2 melayu. Usah drama melayu, omputih, cina, korea semua aku dah tak layan sebabnya, rumah dari pagi sampai malam katun semata2....jadinya malam tadi, si abang tido awal. Aku pun tak tahu nak buat apa, so tertengok la drama SAYAAAANG ABAH kat cenel 105. Sedih siot! Ni aku malas nak tengok citer sedih2 ni, lebih2 lagi pasal keluarga, mesti aku nangis punyer...Menjadi la si pelakon tu nama sebenar aku tak tahu, dalam citer tu nama Intan. Pastu si bf abby, zul ke apa nama, pun menjadi tambah si didie alias tu yang ala2 kecoh tu. Cumanya aku perasan si didie ni berlakon pakai tudung labuh tutup bahu tapi kuku panjang....tak sesuwaiii la pulak! Apa pun best sampai aku nangis. Pagi tadi bangun tido mata aku macam tak selesa tak tau pasal aku nangis ke hapa.....


Cakap pasal mata ni, beberapa minggu ni mata aku macam tak best...apa yang tak best?? Hahaha, sebenarnya mata aku ni macam kabur2 bila aku lama pandang komputer. Pastu pedih2 berair sampai sakit2 kepala. Aku syak mata aku rabun sebab memalam tengok lampu jalan ke lampu kereta ke, mesti aku kena kecikkan mata....paling tak tahan sakit kepala tuh. aku mengadu kat MrCho, so semalam pergi la check mata aku kat england optical kat ioi tu...check punyer check, sekali result dia keluar, amoi tu kata mata aku tak ada masalah...very gud katanya cuma mata kiri je ada sikit silau...sikit jeee, katanya....huh lega....kata MrCho...

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!