Friday, June 3, 2011

PENGUMUMAN!!!!!

N3 khas:

Today is my anniversary….ke-5…Alhamdulillah selama lima tahun ini semuanya berjalan dengan baik. Syukur kepada Allah SWT juga selama lima tahun ini kami dianugerahkan 3 permata yang cukup sempurna di mata kami.

Ya, hari ni 3 Jun 2006, aku menjadi mrs kepada MrCho setelah dua kali lafaz…(gigil, ya papa?). Selama lima tahun, kasih sayang tidak pernah berkurang. Sesekali berselisih faham adalah lumrah namun semuanya dapat diselesaikan.

Terima kasih papa kerana menjaga saya dengan baik sekali. Menjadi papa yang baik juga kepada anak3…Tapikan papa, kadang2 mama gerammsssss juga bila papa dah terlalu asyik dengan games!

Semoga ikatan ini berkekalan ke akhir usia kita dan bertemu semula di syurga-Nya…amin

Gambar: Google


Nota aku: Now, kami dalam kereta otw balik kampung….beranniversary dalam kereta…doakan aku selamat sampai destinasi. Beberapa hari aku mungkin tak berhapdet tapi kalau line maxis ok kat kampung boleh la menghapdet belog ni dengan ipad  pemberian suami terchenta….muahahaha…kalau sepi je tu maknanya maxis b#$*s!

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!