Tuesday, June 28, 2011

Aktiviti Sabtu Ahad

Hari jumaat lepas aku cakap internet kt ofis aku dah tak boleh guna, kan...tapi sampai ke hari ni internet masih ada, so dapat la aku menyalahgunakan dia....peaceeee bosss!!!

Tak ada apa sangat aku nak membebel hari ni. Tapi aku ada hutang cerita sabtu, ahad...macam malas nak tulis sebab bukan la best mana pun...oleh sebab aku dah janji (walau tak ada org nk tahu pun - eh, esok2 anak3 aku nak tahu..hakhakhak)...

Sabtu - 25 June
Pagi tu aku buat apam polkadot, berkenan tgk kecomelan dia..bahan2 ada so aku try. Rasa ok tapi bentuk sgt mengecewakan aku...ni la dia...huhuhu...

 Sebelum masuk pengukus

Selepas masuk pengukus...bersegi2 rhupernya...

Sebenarnya hari ni kenduri rumah pengasuh anak3 aku tu. Dah janji nak pergi. Adik aku pun dijemput sekali. Aku suh dia ajak kazen aku ni sebab dia ada kete so blh la naik kete dia ke kenduri tu. Nak jalan kaki, agak jauh n panas n ada anjing...aku takutt..tunggu la aku kedua2 mereka sambil bikin apam polkadot. Sekali dkt kul 3 ptg baru diaorg sampai...siap2 terus pergi, sbb semua dh lapar...

 Pengantin

Aku yang lapar...makan laju laju

dah sampai sana, abang pulak mengamuk, menangis tak mau pergi, dia nak g jalan2...menangis punya menangis punya menangis, semua org pujuk tak mau. Lama gak la dia menangis tak mau makan semua nak g jalan, aku buat tak tahu, last2 baru ok, nak makan semua. Makan laju2 takut dia mengamuk lagi. Siap makan terus kita org blah dan terus ke putrajaya sebab tak tau nak pergi mana kat puchong tu...

Kat putrajaya pun tak tau nak pegi mana, sebab aku blank plan on the spot. Lupa presint berapa dah yang boleh main2 air tu...pusing2 kat putrajaya tu last2 jumpa tempat rekreasi air, ada pertandingan kayak antara universiti kat situ. Lepak kat situ tgk org berkayak! Banyak gak pengantin2 buat outdoor photog kat situ. Balik rumah, kepala aku sakit...panas kot!

 kat tengah nun, orang berkayak

 kazen aku, adik aku, anak aku...

hepiii dapat jalan jalan...

outdoor photog...pengantin cina. Pengantin melayu pun ada tapi aku tak snap..

Ahad - 26 June
MrCho bawa kita org keluar. Memula g tgk bumble bee..hehe, ada showroom chev kat tempat kita org. Teruja abang tgk bumble bee, biasa dia duk tgk cd transformers tu je...

 Memula malu2...

 macam terpaksa je, abang?

 Nah, sandar baikkk punyer...

eh!

eh lagi!

Lepas berposing pelbagai gaya, blah terus ke summit plak...kat situ MrCho nak install games ps3 dia...huhuhu, hazab menunggu. Aku ngan adik aku, kazen aku round2 sampai penat. Abang siap minum air, tumpah kena baju sampai kena beli baju ganti...malam baru keluar dari sana..penatttt...

 dapat sebijik bumble bee kat summit

 baju comot tumpah air milo

 dapat baju baru...asyik berlari je ini budak!

hohoho...saya paling hepiii...

Sekiannn....

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!