Thursday, August 4, 2011

Puasa Day 4

Puasa pada hari ke-4..
Location: Pasar Juadah Puchong Perdana

Hari ni sepanjang hari mendung dan ujan je, kan...di kl dan sekitar la, tempat lain tak tahu plak..

Bila hujan dan mendung macam ni ada baik buruknya pada aku la...baiknyanya, tak rasa lapar atau haus langsung, sedar2 eh, dh nk balik sambil tgk jam komputer kul 5..
Tapi yang tak baiknya jalan akan jemmmmm teruk, makanya aku sampai lambat, nak membeli lagi. Pulak tu aku jenis bangsa yg tak suka bawa payung. Jadinya petang ni aku berhujan la lite lite...

Pas ambik abg, aku nk ambik teksi je, tapi nasib baik adik pengasuh tu nk hantar kami balik...hehehe, makasih maksu!

Hari ni sikit je aku beli kat pasar tu, malas nak round sbb hujan, dh lambat dan makanan kureng enak dowh...



Ikan percik sekor, buah melaka 5 biji, laksam...
Hehe, itu aje aku beli ptg ni. Otw ambik abg aku singgah pasar segar, beli sayur...hoho, baik aku bikin sup sayur sendirik!

Dh nak berbuka...selamat berbuka kamu2 semua, ya...alhamdulillah hari ke4 sudah...

update: lupa, ada satu lagi..kebab daging (tak makan pun lagi, masuk esbok!)
posted from Bloggeroid

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!