Wednesday, August 3, 2011

Puasa Day 3

Puasa hari ketiga...
Location: Pasar juadah puchong perdana

Hari ni jem agak heavy la wei, huhu lambat aku hari ni. Gesa2 beli juadah.
Haha, hari ni aku berjaya beli ayam golek..hoho, tak sabar nak ngap nih...tapikan, terkedu, terkelu aku dgn harganya. Ingat2 aku dulu sekor ayam golek dlm rm9-10 je, sekarang aka tadi, sebelah ayam golek yg aku beli rm10!!! Haaa, hambekkk ko!

Okay la aku nak tayang hasil aku tadi ni...



Ayam golek sebelah, mihun sup untuk aku, paprik campur. Itu je hari ni...nafsu makan belum mari.
Eh, ayam golek tu apa, izza? Bukan nafsu ke? Muahaha...tak2 itu keinginan tu, tak sama ngan nafsu..haih, apa2 laa...

Hari ni mcm nak hujan masa ambik abg, so aku ambik teksi balik. Kang jalan kaki kan tetiba hujan, sian anak bujang aku...teksi pun mahal, sejengkal tu pun rm6!!! Apa laa..

Okay la, selamat berbuka semua..hakkhakkhakk...

posted from Bloggeroid

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!