Monday, August 22, 2011

Masa Sangat Berharga

Blog tanpa gambar sangat tak meriah...betul tak? Tapi apa boleh buat, tuan blog tak sempat plus malas lite2 nak snap gambar...huhu

Oleh itu, marilah kita bercerita tanpa gambar...

Semalam pergi ioi cari baju anak3, pagi2 dah keluar. Pagi pun kul 10 dah. Agak2 la nak pagi pun, tak kan nak tunggu pintu shopping mall bukak, ya dak?

Aku pelik naper macam kurang meriah je kt shopping mall tahun ni? Adakah orang lain dah beli awal2? Aku yg terlewatkah? Baju2 pun tak ada yang menarik...beli sepasang sorang je baju. Baju kurung ngan baju melayu abang kena cari tempat lain la gamaknya. Tambah lagi MrCho kejar masa pulak semalam...

Papa, bila nak settle ni? I tak lena tidur ni selagi baju anak3 tak settle...

Balik rumah tak tahu nak buat apa, aku bikin satu lagi biskut...tart kurma. Memandangkan kurma byk tak ada org layan baik aku buat sesuatu....

Eh, semalam aku dapat present lagi. Sempena apa tak tahu la...dah disuruh pilih, aku pilih je la...ngeh..ngeh..ngeh...walaupun barang biasa2 tapi amat bermakna bagi aku. Thank you, papaaa....

Apaaa????

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!