Tuesday, August 2, 2011

Puasa Day 2

Puasa hari kedua...
Location: Pasar Juadah Puchong Perdana

Jalan agak jem jadi sampai agak lewat dari hari biasa...huhuhu, tapi sempat juga aku ke pasar juadah...

Hari ni sempat survey juadah2 kat pasar tempat aku ni...jeng jjeng jjjeenngg jeng, aku nampak ayam golek sedang tergolek2 di atas pemanggang...hahaha, nanti ko ayam golek, tak esok, lusa dapat la aku bawa ko balik ke rumah! Tadi pergi ngan kawan, tak syok plak aku nak membeli beria...hehehe

Ni juadah aku untuk hari ni, simple sajork! Ni gaya2 membeli belum ikut nafsu ni...."insaf la weiii, membazir beli banyak2", kata hati nuraniku yang kudus....ok, baik la...


Sup tulang untuk kami, kari ikan aye untuk aku dan abang, pajeri terung untuk MrCho, laksam untuk aku, otak2 untuk MrCho.

Nasi dan sayur masak sendiri...beshhh!

Dah nak azan, selamat berbuka korang semua dengan juadah masing2..hehe

update: n3 ni berjaya di publish pada pukul 9.15pm..huhu, apa masalah ntah Mrhtc aku tuh, hari ni mogok plak, tak mau publish n3 aku!

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!