Thursday, August 18, 2011

Bahang Raye Sudah Mari

Yeayy...yeayyy....hari ni aku dah start projek mengukies sempena cuti nuzul quran. Sempat la dua jenis kukies aku godek. Gambar xleh letak ya takut basi plak kukies raya aku.

Pagi2 lepas MrCho g kerja aku start kemas rumah, dobi baju, kemas dapur, vacum lantai segala, bermula la projek kukies aku...heh..heh..heh.. aku tipu. Lepas siap kerja rumah aku baring kejap barang sejam lebih2 sikit. Dkt kul 1 dah baru aku start..mula2 mengagau juga tak tahu nak mula dr mana dan tak tahu nak buat biskut apa. Selongkar resipi lama2 jumpa la beberapa...ah, jadi ah! Drp tak jadi apa2, simple2 pon jadilah. Kang tak buat kang MrCho balik tgk biskut tak jadi, tak pasal2 kena sedas dua. Aku juga yang sentap nanti. Sebabnya malam tu aku duk rengek2 nk beli bahan buat biskut masa cuti nuzul quran.

Asalnya aku nak letak gambar ruang kerja aku, tapi update guna Mrhtc ni problem plak nk upload gambar.
Apasal td aku tak guna bloggeroid...haishhh...

Bateri Mrhtc nk kong, aku chow dulu...baiiiii..

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!