Wednesday, August 24, 2011

Masih Ada yang Belum Selesai untuk Raya

i'm happy today!

jangan la ada sesapa rosakkan mood aku ni!..........................................................>> eleh, macam la ada sapa peduli pon!




Cerita lain..
Malam tadi aku macam sakit kepala, pening2 mcm loya2 (oh, itu bukan tanda2 peknen!). Aku cakap ngan abang aku macam nak muntah.

"mama..mama..mama g la muntah kat toilet..."
"ok"
Dia ngikut aku ke toilet.
"mama buat macam ni, mama...uwweekk, uwekkk..."
"ok"....aku pun buat la bunyi uwek..uwekk..sebenarnya bukan la nk muntah pun, cuma loya2 jer..
"dah mama? cuci mulut tau!"
"ya, mama dah kumur, dah cuci dah..."
"jom mama, minum air putih. mama tunggu sini abang g ambik..."
sekejap dia datang dgn segelas air putih, hulur kat aku...
"nah, mama...minum sampai habis tau...abang tengok ni.."

hahaha, nak tergelak pulak aku...
(sebenarnya dalam hati aku nak nangis dah. terharu beb, baru umo 3 tahun 11 bulan dah pandai jaga mama kalau mama sakit...)


Tajuk tak ada kaitan langsung dengan cerita. Tak apa, dari tajuk hingga penutup, ada beberapa cerita di situ. Tak paham maksud aku, nasib....muahaahaa...


No comments:

Klik Me

Klik! Klik!