Tuesday, May 10, 2011

N3 Hari Ni Adalah Mengada-ada...

Hari ni pepagi dah bukak blog..
Macam nak updated tapi tak tahu nak cerita apa..

Lil Eyin dah pandai merangkak tapi perlahan2 la lagi...hepi dia hasil usaha dia beberapa minggu akhirnya berjaya. Lupa plak nak snap gambar malam tadi.
Ni gambar masa baru2 belajar merangkak...

masa ni badan goyang2 lagi, muka pun cuak je...haha..adik..adik..

Sekarang ni hantu ipad plak menganggu hidup aku ni...huhu..apalah spesies hantu ni..
Cantikkan ipad 2...aku berkenan sungguh! Nanti-nanti la aku buat n3 pasal ipad ni...walaupun orang lain dah tahu apa bendalah ipad ni tapi untuk kenag-kenangan dan pengetahuan aku, nak tulis jugak!
Tapi bukan skrg kot...tunggu ada masa dan ketika nanti..hehe..
Hari ni aku tempekkan aje dulu ipad putih ni...yg aku berkenan kaler lain...

Gambar: Google    
Cantikkan???? Aku mahu satuuuuu.....(sila sedar diri Izza)

Maaf, hari ni n3 mengada-ada aje...

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!