Monday, May 30, 2011

Anniversary

Wahhh, hari ni berjalan2 ke 'rumah' sahabat handai dan di fb, banyak benar yang ber'anniversary'! Alhamdulillah, semoga dipanjangkan jodoh semuanya...aminn..

Sambil2 tu aku terpikir pula, kenapakah? Macam berpakat2 pulak. Eh, apa taknya, kan time bulan 5, bulan 6 tu kan cuti sekolah, banyak la orang kawin...macam meriah je bulan tu dengan wedding..hikhikhik..ada yang sambut anniversary ke2, ada yang ke3, ada yang ke5, ke6, ke9 dan ke..ke..lagi la...
Zaman mak2 kita dulu tak ada pun nak beranniversary bagai..mak aku ler..Cu tanya bila tarikh kawin, mesti tak ingatnya....

Zaman sekarang semua nak jd anniversary, hari kenal, hari declare, hari tunang, hari kawin, hariiii....eh, aku bukan kata orang, aku merefer diri sendiri...walaupun anniversary aku tak ler meriah mcm org lain, tapi ucapan ciput2 tu ada gak la....muahahaha...

Best je bila aku baca status kawan2 kat fb, yang tujukan anniversary kepada pasangan masing2...aku? aku malu la weyyy nak buat ucapan2 cinta ni...nak harapkan pasangan aku, lagi la..huhhhh! Bila aku baca status diaorg pun aku termalu2 seorg...bengong! aku ler...

Jadi, sempena tajuk n3 aku petang ni, aku mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat menyambut anniversary kepada sahabat, rakan, kenalan dan sesiapa sahaja yang beranniversary pd bulan mei/jun ni...dengan ucapan semoga jodoh kalian berpanjangan hingga ke syurga...

syyyyy, korang semua, jangan lupa wish dan doakan aku juga, ya...hikhikhik...ANNIVERSARY AKU 3 JUN NANTI, YA...jangan lupa, tauuu...


Impian aku dah jadi kenyataan...nanti aku buat n3 lain, ya..khas untuk tu....:-)

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!