Tuesday, May 3, 2011

Ada Juga Insan Macam Ni~~~~~

Friday aku on leave...
Tuesday masuk ofis, monday cuti ganti sunday 1 mei
semua orang serius, semua orang tunduk buat kerja
sana sini semua tekun, muka masam...

Aku?? Apasal aku masih sempat dan ada masa senyum2 seorg, baca blog, buka F.B, chating, bersms..risau nih..risau nih...aku curi tulang eh? Takkkkkk.....aku tak suka stress masa kerja, bila aku stress aku tak boleh buat kerja...lol

Tapi aku tahu............yang serius, yang tekun, yang muka masam tu adalah sedang berpura-pura....muahahahaha...>>>>>>>> bila aku lalu je, zas..zass..zasss skrin komputer turun ke bawah (cursor diklik pd "-" di hujung kanan)...ngeh..ngeh...aku gelak dlm perut...

2 comments:

Lysha said...

ahaha.. ada2 je ko ni yea.,.. tp memang ramai yang begitu..baik kita buat je apa yang patut betul kan..kan...kan..kan!

A.K.U said...

banyak yg berpura2...hehe

Klik Me

Klik! Klik!