Wednesday, May 25, 2011

Aku Rabun Aiii Tiiiii........

Kenapa ekk, bila aku buka blog aku guna IE tak boleh dia keluar ni >>>>>>

why??why???why????

Bila buka guna firefox punnnn samaaa tak boleh>>>>>



Haihhhh, seb baik aku install safari hari tu, cuba buka ngan safari boleh pulakkk....apasal ekk dua2 kat atas tak boleh. Aku ni rabun IT...ke semua orang x boleh? Ke aku je??? Kalau aku je, apa masalah pc aku ni???


Ni sesaja nak bagi meriah sket suasana blog aku yang malap nih, aku buh gambar kejadian pagi semalam ngan malam tadi...:))



 Ni MrCho makan malam tadi....cikencop>>> dia makan sorang tak pelawa aku..hampeh!


 Dua kanak2 perempuan aku yang comot dan serabai baru bangun tido....tunggu aku bersiap pagi semalam

 Sup perut aku makan malam tadi...

 Sambal belacan

 Eh, anak2 dara aku lagi!

 Nasi aku - tak habis pun aku makan

 Paprik ayam- tak rasa paprik pun! Aku mintak paprik campur sebenarnya....reda..

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!