Monday, October 10, 2011

Pic Sajorrrkkk.......

N3 hari isnin, seperti biasa aku buh je gambar2 anak aku sebab hari ahad MrCho akan bawa kami keluar beriadah! Korang jangan tak tahu kami beriadah kat shoping kompleks....muaahaahaaa...

Mintak2 korang tak bosan la tengok n3 yg penuh gambar anak3 sajorkk! Dah aku nak buat cemana? Nak mengarang esei pepanjang hokalaaa, susah sungguh idea nak mari taim2 kerja membukit ni. Nak siap satu n3 pun macam budak upsr kena buat karangan tajuk "pemimpin kita semakin disegani di arena politik antarabangsa, sejauh manakah kita mampu memperjuangkan isu2 antarabangsa?". Nah, korang boleh jawab? Eh, korang tak ada masalah, aku je bermasalah kalau soalan cenggini...huhu

Maka dengan itu, marilah kita menengok gambar2 kenit2 aku ni....kalau tak nak tengok korang tak yah la scroll sampai bawah ya...huhuhuhu...
 

 @ioi jusco. Tiga2 anak aku memang taksub ngan cars ni. Terpaksa tunggu diaorang tengok sampai puas.

 Perkataan pertama si adik pandai sebut ialah 'car', pengaruh si abang yang taksub ngan kereta!


Si adik ngan nagetnya. Tak boleh keluarkan dari stroler, tak larat nak kejar. Sesuka hati dia je nak lari mana2..


Kakak ngan posing manjanya...ahak..ahak..ahak..@sengq, menunggu papa beli iron baru untuk mama ekoran kejadian minggu lepas


 Dua beradik yang kamceng. Kakak tak boleh geng sangat sebab manja, si adik menyampah agaknya tengok kakak yang lemah lembut, asal dekat je mesti kakak kena gigit sampai luka2 kulit..haiilaaa kamu2 nih!

Frust...mama papa tak bagi keluar stroler...

 Abang nih, asal posing je mesti nak sepetkan mata! Dah la abang, abang memang najmi cho..

 @car4 plak...hehhehheh, ngikut mama ini la tempat mama pergi. Tak pasal2 kena jadi model pasu bunga plastik (pasu plastik, bukan bunga plastik)! Kalau ikut papa dapat la jadi model smart tv 55 inci...hohoho...

                                                                              .

                                                                              .














































 Eh, tetiba ada ni................hadiah daripada suami terchinta...ahak..ahak..hak..hak..hak

TQ, papa...lap u!


2 comments:

Jiejah @ Iza said...

wowwwwwww hadiah sk11 ..maukkkk juga hahaha

Izza said...

hahahaaa, jah mauk juga ya? mintak sama incik tan..ekeke...

Klik Me

Klik! Klik!