Monday, October 3, 2011

Family Day

Menceritakan sesuatu yang dah lama tak buat macam mengujakan pulak aku rasa!

Muehehehe...bukanlah apa, men boling je pon! Tapi dia punya esaited tu macam g men golf je! Eh, boleh ke?
Tak rancang pon sebenarnya, tetiba je...cam mana boleh tetiba je plak?

Kami g ioi (tempat riadah hari minggu), jalan2, beli2 apa yang patut (Tq papa utk baju dan kasut), makan2 pastu gerak nak balik sebab nak g giant plak nak beli barang dapur dan keperluan harian anak3.

Nak ke tempat parking lalu depan pusat boling, ntah macam mana anak bujang aku mengajak papanya tengok orang men boling. Mana dia tahu kat situ orang men boling tak tahu lah...so, masuklah kitaorang kat dalam tu...MrCho macam syok plak tengok orang men kletung kletang, terus cakap kat aku, nak men jugak la....

Aku apalagi, suka laaa...

Sekali dia balik dari kaunter bawak sepasang kasut size 7.
"Eh, kenapa saiz 7? Besar ni..."
"Mama nak men ke? Pernah men ke?"

Sampai hati kan, huhuhu...

"Nak laaa, dulu orang selalu juara tauuuu!!"
"Ok la...ada dua games ni, mama men 1, papa men 1"

Redo je la bila memikirkan aku kena pakai kasut saiz 7! Perasaan nak men tu mengatasi masalah kasut saiz 7..huahuahua...

Suka anak3 aku. Abang sibuk nak baling bola, padahal tak ada bola untuk dia. paling ringan no 6, aku yang guna..muhahaha...tapi layankan juga la dia nak baling. Letak bola atas lantai pastu tolak bola tu bergolek dan terus masuk longkang!!

Kakak tukang jaga bola...haha, adik plak sibuk jalan sana sini pastu asyik nak ke tempat budak2 laki...budak laki tu plak asyik lambai2 panggil dia...amboi kamu dik! Malu mama asyik mengutip kamu je!

Kesudahannya dua games dua2 kami hancusss...lama tak men, semalam kasi panas jerr..huaaahaaaa...
Aku cakap pada MrCho aku tak kira sebab kasut besar, tak boleh fokus ke bola sebab fokus ke kasut takut kasut yang ke depan!

Anak3 aku yang hepi....






 Tu, kasut aku pakai tu saiz 7 tu...

Terbanyak plak gambar...malas nak letak caption. Kalau korang nak muntah tengok gambar2 ni, korang muntah la ya....hhahahaaha


No comments:

Klik Me

Klik! Klik!