Thursday, October 20, 2011

Jem...Kepala Aku Sakit!

Masa aku balik kerja hujan baru je berhenti. Alhamdulillah, lega...

Tapi saprais apa ntah, keluar2 je dr ofis, kereta dah melimpah ruah seblm masuk kesas.

Aku ngan kawan aku dah cuak, apa hal jem sebegini luar biasa, kan...kerana hujan ka? Ada xciden ka? Macam mana pun kena la tempuh jua...gigih2 mencilok (aku tipu) dptlah berada di atas haiwey kesas, tapi jem, kereta berbondong2!! Dua2 arah lak tu..nak cilok2 pun tak daya dah, so terhegeh2 je la...kakakaka...



Rupa2nya jem tu disebabkan ldp yg lepas tol sunway tu diaorg tak letak kon laluan kontra. Kereta simpang siur. Lama gak la kami dlm jem. Bila aku nmpk kereta tak gerak nak masuk exit puchong/ldp aku bagi cadangan blk ikut usj.

Nasib baik lepas exit ke puchong tu jln tak jem langsung. Kalau masuk ikut exit ke puchong tu nahas kami, ntah2 kul 10 pun tak sampai rumah lagi...

MrCho sampai dulu, siap tunggu aku kat petronas usj21..fuhh, lega dh jumpa suami tercinta! Huahuahua...

Cabaran dan dugaan yang harus ditempuhi apabila menjadi penghuni kota! Redo....
 


posted from Bloggeroid

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!