Monday, October 17, 2011

Laporan Terkini

Hati rasa libang libu saja hari ni sebab terpaksa tinggalkan anak yang demam kepada pengasuh. Libang libu tu apa maksudnya, wei?? aku men bubuh je sebab rasa sesuai dan kena je ngan hati aku sekarang ni...

Alkisahnya, kakak masih lagi demam. Dari malam tadi badan panas belum kebah. Bagi makan ubat masya Allah susahnya dia sorang ni. abang ngan adik senang je, dah sembuh pun.

Masuk ubat dia luah balik. Masuk, dia luah balik...sampai hangin2 MrCho paksa dia makan ubat.

Makan pun tak mau, nasi langsung tak makan dah dua hari. Bagi sup pun tak mau, malam tadi makan telur rebus, itu pun sikit je..susu pun minum sikit2 je...nak minum ribena, itu pun tak terus habis setengah botol susu dia tuh!

Malam tadi tido pon tak selesa, asyik terjaga je sebab batuk teruk sangat. Kasihan sungguh!

Lahaiiii laaa anak...buat mama risau saja nih!

Kerja kat ofis pon taim ni la dia nak urgent! Ikut hati tadi nak emergency leave je, tapi ngenangkan kerja, serba salah jadinya..huhh!!

Aku ni buat kerja sambil mata asyik pandang tepon je ni. Dah pesan pada pengasuh tadi kalau tak lega panas badan kakak minta dia bagitahu aku...lantak la kerja, aku mau balik!

Tengah pikir2 juga nak masak apa bagi dia selera makan...huhuhu

Sekian laporan daripada seorang ibu yang hatinya sedang libang libu...

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!