Wednesday, October 12, 2011

Aku Anti 'Gagak'!!!

Ni nak bercerita secara laju ni...

Malam tadi aku cukup geram ngan dua ekor gagak kat tempat aku ni! Tak payah la ya aku sebut gagak kaler apa sebab gagak satu kaler tu jer...kan? kan?

Tempat aku memang banyak la gagak nih. Kekadang rasa macam aku kat negara gagak! Dulu masa beli rumah kat sini tak nampak pun gagak2 ni, lepas dah masuk sini banyak plak muncul gagak2 ni. Selalu buat onar lak tuh! (onar katanya..huahuahua...)

Malam tadi balik keje ngan anak3 sekali. Bangsa gagak ni tinggi2 belaka. Masuk lif tak nak masuk ke dalam, nak gak berdiri depan pintu walaupun naik tingkat 16! Pastu orang yang nak keluar dulu terpaksa bersusah payah sebab gagak2 ni buat bodo je, bersembang sesama dia. Yang aku hangin malam tadi, dah la berdiri depan pintu, bersembang kuat nak mampos, aku nak keluar anak beranak ngan stroller lagi terkial2 susah. Sekali abang lepas keluar, kakak ikut abang tak sempat pintu lif dah tutup, terkena bahu kakak aku yang lemah gemalai tu, menjerit aku. Aku kat belakang kakak taim tu.

Si gagak dua ekor tu selamba je pegang pintu lif tak cakap apa pun kat kami. Dia bersalah sebab aku nak tekan open kt lif tak boleh dia kaver kat situ. Celaka si gagak tu. Rasa nak tembak je...kakak plak dengar aku jerit, terus tak jadi nangis. Sekali gagak tu kena ajar ngan MrCho. Tapi dah bangsa babil, babil juga laaaa...

Aku anti gagak!!!!

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!