Saturday, October 15, 2011

Demam

hurmmmm...ketiga2 buah hati aku demam! Tiga2 u! Demam, batuk, selesema...sian sungguh. Nasib baik tiga2 jenis tak meragam. Sorang jelepek sana, sorang jelepek sini, adik je, asyik jalan sana sini walaupun terbatuk2, hingus meleleh2. Sunyi je rumah aku hari ni...huhu..abang pulak asyik tido dari pagi lepas makan ubat.

Sedihnya, semua tak ada selera makan. susu pun minum sikit je. Malam tadi abang minta sup ayam ngan fish goreng. Aku dah siap masak, tunggu dia bangun je ni...nak kejut tak sampai hati plak.

Kata pengasuh semalam, semua tak mahu makan nasi, minum susu je. Abang tak nak makan nasi katanya nak makan mama masak. Malam tadi plak aku beli nasi goreng, semua tak mahu makan. Sedih!

Malam tadi tidur, abang asyik mengigau je, risau aku. Nak tido lena pun tak berani. Kejap2 basahkan kepala diaorg ngan air asam jawa.

MrCho pun dah batuk2 malam tadi. Dia selalu macam tu, anak demam je mesti cepat  je jangkit pada dia. Jangan ler demam papa, pitam mama kalo semua demam...

Semoga anak3 mama cepat sembuh!

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!