Wednesday, October 26, 2011

Bekpes Nasi Lemak Bertukar Bekpes Roti Tuna Bermayonis

Bangun pagi2...yeaayyy, cuti!

Tapi aku kena bangun pagi sebab kenit bongsu ni awal2 dah bangun. Malam tadi aku macam nak buat nasi lemak. Bahan2 semua ada kat dapur.

Sebelum tido MrCho kata nak keluar pagi bawa anak2 bekpes pastu jalan2...

Aku pun bgn pagi tadi kemas2, jemur baju semua settle...nasi lemak kensel sebab dah katanya nak keluar pagi. Tapiiiii nan hadooooo la!!!!!

Sudahnya sampai sekarang (jam 12.43) duk hadap ps3 ngan abang. Tension haku!

Last2 untuk bekpes ni je aku buat...


Roti tuna mayonis plus teh susu untuk aku, neskepe o untuk Mr Cho. Anak3 minum susu masing2..

Ni aku tgh pikir, nak masak ke nak makan kat luar. Tak ada hint apa2 pon! Nak tanya, ah malas la!

Tapi malam tadi beria nak bawa anak3 jalan2...huhh!!!!

posted from Bloggeroid

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!