Friday, July 22, 2011

Sakit Kepala

Hari yang penuh terisi...
Pagi g ofis seperti biasa. Hari ni barang2 akan diangkut ke ofis baru. Kami kena dtg utk pantau barang yg diangkut ke dalam lori. Kasihan tgk bdk2 warehouse angkat meja, drawer, kabinet, buku ke dlm lori...selain bdk2 warehouse, ada dua org myammar diupah utk angkut brg. Kasihan aku tgk diaorg ni semua. Demi mencari rezeki, sanggup membuat kerja2 berat.


Ofis yang dah hampir kosong...

Dalam kul 11.30 kami blk. G mkn kt selekoh pastu blk. Aku naik teksi, kena rm20...hampeh punya teksi..

Blk rumah imgat nk kemas rumah seblm keluar dgn yong. Huhu...sekali aku tertido. Terjaga 2.30, nasib baik. Janji ngan yong 2.40...projek ke salon kami, buat rambut, rebonding...hoho...

Aduh, ngantuknya, tak blh nk teruskan dh..esok2 la aku sambung...ni tgh menaip ni pun asyik jatuh je hp aku...aku guna mrhtc update blog.

Kepala sakit sbb rambut asyik kena mata ke kenapa ni?? Hmmm, dh la aku nk zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

posted from Bloggeroid

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!