Tuesday, July 19, 2011

Cerita Tanpa Gambar

Hari aku cuti. Sesaja cuti sebab aku kena habiskan cuti sebelum bulan 9. Masih berbaki 10 hari setengah. 4 hari setengah boleh carry forward, selebihnya kena habiskan atau burn begitu sajork! Huhh, daripada terbakar begitu saja, baik aku habiskan...seminggu sekali cuti.

Cuti hari ni penuh terisi, bermula seawal pagi seperti nak pergi kerja juga adanya. Bangun pagi pung pang pung pang seperti biasa. Hantar abang ke rumah pengasuh seperti biasa sebab aku ada plan baik punya...hari ni adalah hari aku lepaking dgn kawan baik aku, yong. Banyak cerita kami hari ni...ada cerita gembira, ada cerita sedih, sedih hingga mengalirkan air mata...kebetulan kami memang ratu air mata...hahaha..kan yong kan??

Sempat juga tadi pergi survey sekolah utk abang utk tahun depan...hmmm macam ok. Aku cadang nak hantar abang ngan kakak sekali. Kat situ ada day care sekali...lil Eyin je hantar rumah pengasuh tu...

Petang dah tak tahu nak pergi mana, yong bawa aku ke rumah dia, sembang lagi, bercerita lagi...banyak yg dapat aku pelajari dari orang yang lebih berpengalaman...sekali dgn yong nak ambik anak dia kt sekolah, dia hantar aku, sebelum tu ambik abang kat rumah pengasuh....

Berakhirlah sehari cuti aku yang penuh terisi....

Eh, terbeli baju juga aku tadi...

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!