Thursday, July 28, 2011

Mama Chop Papa Grill

Malam tadi MrCho bawa kami g makan kt tajuk kat atas tu...best juga la rasanya...

 Harga promosi

 Tiap2 malam mesti dapat 1 kereta, kalau tak ko takleh makan dengan aman...


Aku dan MrCho punya. Chiken Cheese. Asalnya MrCho order chiken black pepper, tapi org tu dah salah, buat dua chiken cheese dan 1 chiken black pepper. MrCho dgn baik hatinya suruh tapau chiken black pepper bawa balik.

Kelakar pulak aku rasa nama kedai ni...mama chop papa grill...muahahaha...

G c4 sebenarnya, banyak barang dapur dh habis. Sempat aku merembat shawl kt luar c4 tu...murah, tapi cantik pada mata aku...lupa pulak nk ambik gambar shawl tu, dh cuci, dh jemur pun...sempat kering esok blh pakai..hehehe..

Minggu depan dah start puasa. Alhamdulillah tahun ni tak tewas puasa kecuali yg bulanan je...kalau tak jenuh ler aku ganti puasa sebulan. Yang tahun lepas pun ada sehari lagi ni..uhuhuh, sabtu ni aku akan habiskan...muahahaa

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!