Sunday, July 10, 2011

Balik

Haiiii, aku dah balik pagi tadi...huhhh, penat campur mengantuk sbb tak leh tido. Naik ketapi sepanjang2 perjalanan ekon rosak, panas gilak. Abang sampai basah lencun, kejap2 kena lap kejap2 kena lap...sian dia...nak tido pun tak selesa...

Sampai2 KL Sentral, macam lengang je, ingatkan kena serang garuda, tapi mungkin sebab pagi minggu kot, orang tak ramai keluar lagi..hehe. Memula risau juga sebab semalam sebelum bertolak MrCho cakap KL Sentral ada rusuhan ke apa, ada bom gas la apa la. Dia suruh aku confirm dgn KTM KL Sentral tutup ke apa ke. Tapi aku segan plak nk call kang x pasal2 aku kena gelak. So aku tawakal je la....

Balik rumah kemas2 mandi semua aku zzzz...abang plak layan ps3! Oh, kaki aku bengkak macam org pregnant plak! Mungkin lama duduk tak bangun2 dlm ketapi kot....sekarang abang tido plak, aku dh lapar. Kat rumah tak ada apa pun...huhu MrCho nak tunggu abang bangun dulu...adessss...

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!