Tuesday, July 12, 2011

Anak3 Aku Lagi....

Nak membebel apa ntah hari ni. Macam otak tepu je...
Minggu depan dah pindah ofis baru, macam mana plak workstation aku nanti...harap2 macam sekarang lorrr, selesa...

Dah dua minit aku renung monitor ni, tak tahu nak tulis apa....kerana puasa kah? hahahaha...tak masuk akal!

Hmm, daripada tak ada apa baik aku tempek gambar putera puteri aku, gambar masa cuti aku balik kampung mggu lepas...


 Ni apa gaya ntah...xcited naik ketapi kot!

 Dah start layan games...

 Ni sebelum lelapkan mata...tido tak sampai sejam, bangun terus tak mau tido sampai 3.30 pagi baru tido...huhu, ngantuk aku layan dia pot pet pot pet...

 Bangun tido, terus cari makanan, lapar katanya...seb baik ada bekalan naget kfc yang dibeli oleh MrCho...

 Anak dara aku, terkejut, terkesima memula nampak kami....

 Menunjuk mainan baru pd adik2...habis reta aku diaorang kerjakan lepas tu...nangesss...

 Anak dara aku juga, nanges adik memula aku ambik. Kejap je, dah kiss kiss terus ketawa, nak aku je...hehe

 Suka dapat baju baru...

 Adik lagi....kakak, sikit punya susah nak tangkap gambar dia...

 Dah nak balik KL...abang xcited lagi...@stesen ketapi p.mas...

Tak boleh duduk diam, kalau tak asyik tanya bila ketapi nak sampai ni....


No comments:

Klik Me

Klik! Klik!