Wednesday, July 6, 2011

B.A.B.I Lagiiii....

Sekarang ni tak tahu apa dah yang diyakini boleh makan, selain masak sendiri kat rumah. Masak sendiri pun bahan2 yang digunakan belum tentu 100% halal. Pagi tadi dapat emel pasal produk ni yang dikatakan ada DNA babi. Hishhh, menatang niii, bila nak pupus tah, menyusahkan orang saja!


Nasib baik tak pernah guna brand ni, tapi aku perasan banyak je jual kt pasaraya2.

Apa yang sedap sangat menatang tu (read: babi) tak tahu la....hohoho...

MIL aku yang cina tu pun tak makan menatang ni, busuk dan gatal2 katanya...hahaha...menatang ni memang haram masuk rumah dia...kahkahkah...goodddd my MIL...

Kalau korang nak tahu lanjut tentang ni korang baca sini, ya...

Tulis n3 pepagi tak ada apa aku nak bebel...hehe, kalau sempat aku bebel lagi ptg nanti, kalau tak sempat korang tunggu la sampai isnin baru aku buat stori baru...ekekeke....bye...

Eh, belum! Ada lagi nak cakap sikit ni, semalam ramai yg tanya (korang tolong la jgn percaya, ya...aku saja je ferasan fofular), kenapa semalam tak ada n3? Haaa, semalam aku tak larat sungguh2 sbb aku puasa. Sebelum ni ok je, nape tah semalam nak angkat tangan pun tak larat....emmm, dah la, bye...

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!