Sunday, July 24, 2011

Bermula di Ofis Baru

Semalam di ofis baru...saturday kena datang...hohoho

Ada meting, ada makan2 tapi bukan di ofis tapi di Bangi Kopitiam area PJCC nun....
Aku harap ada la perubahan di new place ni, maksud aku hubungan sesama staff. Sebelum ni situasi di ofis aku macam dalam gua, sunyi sepi sebab hubungan sesama staff tak mesra alam. Memasing dengan dunia masing2, jaga kepentingan masing2 dan ego masing2...tak faham sungguh haku...sudahnya aku terkepit sebabnya aku cakap dgn semua orang....macam kanak2 kan....

Semalam ada la perubahan aku nampak walaupun ada segelintir yang masih "peduli apa haku"...tak matang aku rasa!


 Sambil makan korang boleh menjahit!




 Food yang berbaki tu aku punya...bad habit!


Semalam juga ada staff baru - designer. Katanya tinggal area tempat aku. "Dik, akak tumpang taim balik, boleh? Nanti akak bagi ler duit minyak, bulan puasa je...hehehe...

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!