Friday, July 22, 2011

Meksis? Celkom? DG?

Hari ni masuk ofis petang. 1st day kat ofis baru katanya. Kat rumah aku ni..hoho, boring juga tak tahu nak buat apa..nak kemas, malam tadi dah gotong royong kemas dgn MrCho...

Tetiba blank plak tak tahu nk update apa..haihhh selalu masalah otak tepu tiba2...faktor penuaan kah?

Semalam mr boss bagitahu kat ofis baru belum ada line tepon. Itu aku tak kisah, tp kalau tak ada line tepon maknanya internet pun ngakkk ada...adoiii, tak blh dah la nak menghapdet blog atau ber fb kat ofis. Harap2 meksis ok la kt sana utk aku guna ipad...kalau tiba2 aku jarang2 update tu, korang harap maklum la, ya...aku kalau kt rumah malas sikit nak on laptop. Bukan apa, asal aku on je, ada la kanak2 yg mengaku tu laptop dia, mama tak leh guna...haha, comel kamu anak...

Kata mr boss, kalau nak guna internet, sementara ni guna la brokben. Aku tak ada brokben, kat rumah guna streamyx. Hmm, apa yang ok, ek? meksis aku tak percaya. Celkom? DG?

Eh, dah la aku nak jemur baju dulu...breakfast pun belum aku ni.

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!