Wednesday, July 6, 2011

Jom, Ikut Aku Balik Naik Kereta Lipan dan Selamat Mencuci!


Sepatutnya hari ni WW, tapi aku nak bercuti panjang, so tak mau la buat WW...kihkihkih...

Hmmm, korang…aku nak balik kampung ni, nak keluar dari negeri sesak ni barang dua tiga hari. Korang yang kat sini (negeri sesak) berhati2 la ya sehari dua ni. Kalau boleh jangan la g memana sabtu ni…tapi kalau nak g BERSIH tu tak pe..opssss!!! hehe, aku terlatah laa…

Aku balik kampung sebab nak jenguk dua puteri aku kat kampung tu. Sepatutnya bulan ni diaorang dah balik sini tapi atas sebab2 yang tak dapat dielakkan, aku terpaksa tinggalkan diaorang kat kampung sehingga raya. sob!sob!sob! Maka kerana itulah aku pulang ke kampung bagi melepas rindu pada dua puteriku dan ayah bonda juga adanya….(sengih2 sebab dapat makan sedap2, pure dr kampung! Sila jeles adik2ku! muahaha)

Aku balik berdua dengan anak bujangku je ni, MrCho keje, cuti dia simpan utk raya…tak pe, papa keje kuat2, dapat duit banyak, mama suka hati! Huhh, dasar kannn…korang pun suka kan, suami dapat duit banyak, pastu bagi kat korang pun banyak…suka kan..kan..sama ler kita…

Okay ler, aku dah nak gerak ni, naik ketapi…nak bagi anak bujang aku merasa naik ketapi…hahaha..harap2 dia tak meragam la nanti nak papa ke apa…tatas..

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!