Wednesday, April 27, 2011

Lapar...Lapar...Lapar....

Hari ni mood nak bekerja masih tak ada…aku tak suka mood macam ni..ni gara-gara stress semalam la ni…adoiiii..
Walaupun tak ada mood kerja tetap kena datang! Aku kuli, tak boleh sesuka hati nak datang tak nak datang, kalau kampeni sendiri dah lama lingkup ni!!!! huahuahua..

Perut pulak tak selesa, sakit2, pedih2 rasanya. Mungkin sebab malam tadi tak makan kot!
Aku makan nasi tengah hari semalam, pastu tak makan apa2 dah..hoho, tahap kebulur dah ni…sebabnya?? sebabnya….malam tadi MrCho ambik aku lambat, lagi 2 minit kul 9 malam okeyyy, kat ofis sesorang! stress aku berganda jadinya..

Then dia kata lepas ambik anak3 nak g umah mak dia jap, tengok mak dia katanya kena air panas melecur tangan…aku dalam hati, alamak aku lapar ni, macam mana? Disebabkan aku stress berganda so aku jd malas nak cakap aku lapar, dia tanya aku cakap aku blm lapar…huhu, padahal…

Ke rumah popoo la malam tadi, sampai sana dah dekat kul 10…lepak2 sana kejap, MrCho siap makan semua then balik, 10.45 rasanya…aku dah kebulur ni + sentap juga!

Dia kata nak belikan aku nasi goreng, ok la…pegi ke satu kedai ni, order tapi tunggu punya la lama, dah 11 lebih dh. Lil Eyin dah mengamuk nak tido, susu tak ada…last2 kami blah tak tunggu pun nasi goreng. Aku cakap tak payah la, tapi abang plak mengamuk nak nasi goreng..nak nasi goreng…

Pusing2 flat dekat area puchong perdana tu ada la satu gerai ni, so tapau nasi goreng utk abang…sampai rumah, bagi abang ngan kakak makan, aku gigit2 je bilis dalam nasi goreng tuh! Siap mandi semua terus semua orang masuk tido…dannn pagi ni aku masih sentap + stress tak abis2…+ now perut x selesa…

                                                                  Gambar: google

Pagi tadi aku hanya tapau teh tarik ngan nasi utk lunch….huhuhuhu sadis!



No comments:

Klik Me

Klik! Klik!