Monday, April 18, 2011

3 in 1

Banyak kejadian tiga hari ni...tapiii aku malas nak tulis, boleh?? Suka hati la kan??? Semalam besday kakak yang ke-2...story nya aku citer tahun depan la ya bulan april, kalau umur panjang...


Hepiii Besday to Kakak....

Malam tadi lil Eyin praktis merangkak. Tapi yang aku sedihnya, dia bangun praktis tu pukul 2 pagi, okeyyyy....kejap2 sondol aku, kejap2 sondol aku...pekehalnya anak? Dekat sejam jugak kot aku layan dia angkat2 bontot, sondol2 aku...huhu, pastu kakak plak nangis tengah2 tido tu...haru sungguh. Aku pujuk2 tak jalan, last2 aku biar dia nangis...sudahnya sendiri lena...hai anakkkk...macam2 peel...yang lil Eyin plak, aku dah tak tahan, aku buat susu bagi minum, barulah nak tido (eh, ke dia sondol2 aku tu sebab nak susu?)...mama salah faham ke?

praktis jalan...abaikan kawasan sekeliling
 Abang Najmi tak ada hal punya...cuma masalah nak yak je dia ni. Tiap kali dia nak yak, aku pula yang cemas...Dah boleh jadi kawan bercakap aku dah ni...kalau nak susu selalu cakap, "mama, boleh tolong buatkan nenen untuk abang?" sejuk je rasa hati dengar ayat dia...
Kartun2 yang kat channel 613 tu semua dia dah hafal dah, siap hafal lagu lagi...paling dia suka agent oso, animal mechanical, word world, dibo dan apatah lagi...


Abang...apsal serabai je ni??
 Hari sabtu, aku masak dalca daging...muahahaha....gambar aku lupa nak snap...rasa dia macam ok juga la kat tekak aku...aku je pun makannya, MrCho bo layan kari2 cenggini. Jadi terpaksa la aku masak lain utk dia dan anak2...hehe sup sayur je pun tp meriah la ngan sayur2nya dan sotong bagai...eh, satu lagi menu, ayam goreng kunyit...tp apasal ayam goreng kunyit aku macam kurang rangup je? Tak pe, lain kali buat lagi...

Ayam goreng kunyit yang tak berapa nak rangup tapi sedap...:)

Sekarang ni ayam golek sedang menggoda tekak aku...teringin...teringin...teringin!!!!

Ayam golek - gambar ehsan google : bulatperfect.blogspot.com

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!