Tuesday, April 5, 2011

Banyak Benda Aku Nak Tapi Hampa

Semalam aku EL, sebabnya MrCho mc..aku pun ambik kesempatan…muahaahahmuahaaa…..
Katanya mc. Apabila mc mestilah tak sihat kan..kan..tapi kami ke hulu ke hilir  menyetelkan beberapa hal. Memula lepas hantar anak ke rumah pengasuh, kami ke Shah Alam, mencari klinik untuk Mrhtc ku yang demam. Dah sampai sana, doktor kt sana suruh hantar ke klinik kt Bandar Puteri, Puchong, bergegas ke sana pulak kami. Dah settle hal Mrhtc dan kena masuk wad dlm 3 hari kot! Kemudian kami ke Putrajaya pula sebab nak ambik surat beranak Najmi…eh, baru buat surat beranak ke? Dah umur 4 tahun dah? Huahuahua…ada sebabnya nanti lain kali kalau ingat aku cerita, kalau tak n3 jadi panjang sampai merah mata baca.

Gambar tak dop sebab Mrhtc yang masuk wad kekdahnya…Dah penat menguap2 aku kt JPN tu, kami ke Maju Junction plak, kt situ pegi collect MyKid Hanna & Eyin. Sebabnya pun akan cerita lenkali…walaupun aku dok sebelah tapi penat hokehh…Lepas dah settle kt maju junction, aku dgn harapan MrCho ajak aku jenjalan kt Maju Junction tu tapi alangkah malang nasib haku, MrCho masuk kereta terus hala ke pangkal jalan >>>>>PUCHONG.

Aku dah bayangkan makan nasi campur kat food court Maju Junction maklum la perut dah minta diisi…last2 aku terpaksa memanjakan perut ku dengan makan nasi putih ngan asam pedas + sawi sos tiram kt ASSAM HOUSE (kalau tak salah) kat IOI MALL…sadis! Lepas makan MrCho ajak ke SengQ, dah cuci2 mata kt situ,  terus balik…hampa lagi…i nak pegi Jusco..
Dalam perjalanan balik, fikir2 nak pegi mana ni, baru kul 3, ambik anak3 kul 6 lebih…huahuahua dasar!

“Eh, pa, pampers ngan susu anak dah nak abis, kita g Car4, nak?”
“Ha? Sekarang nak g ke? Ingat nak balik kemas umah sikit….”
“Emmm, tak pe la…beli je la kt kedai xyz tu….,” huhuhu….nangess..
“Ok gak kita g car4…boleh papa survey set home theatre kat situ…”

Adusss, aku nak beli pampers ngan susu je la….dia plak lelebih dan aku nak ke car4 sebenarnya nak usha tudung kat situ, tapi aku tak berjaya pun beli tudung sebab MrCho perasan aku baru beli 2 tudung online…sekali lagi nangesss…

Malam ni aku masak, makan kat rumah anak beranak…heaven!!!!

Dan malamnya aku mengantuk sungguh2….

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!