Thursday, April 7, 2011

Berjaya Walaupun Terpisat-pisat

Salam & Morning…….

Kesinambungan daripada n3 semalam, pagi ni aku berjaya bangun pukul 6….well done, untuk diri sendiri! Sebenarnya, sebelum 5.30 lil Eyin dah bangun (malam tadi dia tido awal), so aku pun pejam2 celik, pejam2 celik…lil Eyin bercakap sorang2…good, anak mama tak nangis pun…then, pukul 6 paksa diri bangun untuk melaksanakan tugas sebagai aku, isteri, ibu dan pekerja…muahahaha…
Masa nak ke bilik air, aku cakap ngan lil Eyin, “adik jangan nangis ek, mama mandi jap….,” Lil Eyin senyum pandang aku sambil aku belai2 rambut dia....
Keluar2 bilik air, aku jenguk dia, tengok2 dah tido balik…tetiba rasa kasihan pulak kat anak mama ni…huhu

Oleh sebab hari ni awal, aku masih guna taktik yang sama untuk kakak bagi dia tak mengamuk pagi2…kejut dia bangun pastu buka kartun channel 613 LITTLE EINSTEIN tu bagi dia tengok…berjaya, dia ketawa2 tengok kartun tu. Bila semua dah siap ready nak keluar, abang pagi ni elok je, bangun tak mengada2 nak suruh papa dukung bagai, pulakkkkk kakak tak nak keluar, tak bagi aku off tv sebab dia dah tahu lepas ni ada ANGELINA BALLERINA pulak…adessss..pujuk2, dukung…settle..

Dan pagi ni awal aku sampai ofis…7.50 dah on pc…..:-) Nasib MrCho belum tahu, semoga selamat la meredah Kuala Lumpur Darul Jammmm itu….

Eh, kata MrCho Mrhtc aku dah pulih, tapi dia belum ada masa nak g ambik…hmmmmm…

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!