Friday, April 15, 2011

Dan Lagi...Lagi...

MrCho baru call, jam dekat 1U...adehh, kul berapa ntah blh sampai ofis aku ni??? Skrg dah 7.45...segan dengan pengasuh kalau ambik anak lebih dr kul 8 walaupun tetiap bulan aku bayar dekat 1k utk 3 kanak2 aku tu...huhuhu....

Lil Eyin dah beberapa hari batuk, agak teruk terutama masa tidur...kasihan aku dengar...cadangnya malam ni nak bawak g klinik tapi kalau dah MrCho lambat, macam mana??? Tetiba aku rasa macam, eh, kenapa aku tulis MrCho, ek??? bunyi macam orang lain plak...nak tukar la...hohhh!

Esok cuti, rasa macam nak masak daging dalca sebab semalam aku tengok dapur MG masak daging dalca..hope menjadi laa...MG halal ya, resipi tu...selalu ke dapur MG tengok2 dan curi2 resipi, tapi aku tak pernah tinggal jejak...i pemalu..huhu..tapi i berdaftar ya, MG...

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!