Wednesday, April 6, 2011

Azam yang Terlewat

MrCho selalu cakap dia lewat sampai tempat kerja...tiap2 hari suruh aku awal sikit pepagi...tapi tu la, selalu aku terbabas. Semalam dia dah mengamuk2 pasal lambat ni. Dan aku dengan kecik hati dan segala bagai ni berazam la, start esok bangun kul 6 pg...huhu
Malamnya, sebelum tido aku set jam 5.30...haaa ambik ko, 5.30 pg...maka tido la aku dengan bismillah dan segala niat termasuk niat nak bangun awal....muahahaha...
-
-
-
-
-
-
-

5.30 pagi...tet...tet....tet...jam hp aku bunyik. aku off dengan niat dalam hati pejam mata 15 30 minit je, pukul 6 bangun...sekaliiiiii, hambikkk ko, kul 6.35 aku terjaga...so, jadi la kelam kabutssss seperti dulu...semua jadi ala kadar...tapi nasib baik sempat keluar rumah sebelum 7.45 dengan anak2 tak meragam...eh, dah dua pagi aku umpan kakak ngan kartun LITTLE EINSTENS(tatau betul ke tak aku eja) kt channel 613, so bgn pagi dia hepi dan tak mengamuk! Satu lagi citer feberet dia ANGELINA BALLERINA, yg tikus menari ballet tuh. Tapi citer tu 7.30, so tak sempat tengok...memalam dia mmg layan la citer tuh!

Balik pada citer asal, selepas tergopoh-gapah semua, aku sampai ofis 8.05 minit dan MrCho berlalu la ke tempat kerja dia plak....kul 9 lebih macam tu aku sms dia tanya sampai kul berapa...dia reply sms aku kul 10.30 (nangis)....tak la, dia sampai 8.50...hehehe nasib baik sempat, ada masa lagi 10 minit...kalau tak pot pet pot pet lagi la.....adessss...hari ni berazam lagi, esok pagi nak bangun pukul 6 pagi....

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!