Thursday, December 1, 2011

Kamu-kamu, Ada Berani Lawan Sama Kami, Takkkk???

Belek-belek folder terjumpa gambar-gambar ni. Kelakar pulak aku rasa gaya mereka nih. Meh aku letak kat sini...


Tak ada la gambar apa pon, gambar anak3 aku je pon! Abang buat gaya apa tah, cenget2 hidung gitu. Kakak dah memang gitu, berani2 malu. Adik, hoyoooo, garang!! Sapa berani buli mama saya, saya belasah!!! muehehehe..

Semalam masa balik keje, MrCho bagitahu isteri adik dia dah bersalin. Dapat baby girl. Hoho, ini bermakna dalam family belah diaorg abang seorang je lelaki, pembawa nama family..sulung lak tu....eh, belah aku pon setakat ni, 3 kenit ni je pon cucu mak aku. Belah MrCho, ada 8 cucu, 7 adalah girl. Bagus abang, jadi tumpuan dan harapan...ahaaa...contohnya, tiap kali tepon aku perasan poponya akan bertanya, "najmi he? Najmi he?"...maknanya macam, najmi mana? Tak pulak aku dengar hanna he? atau Qaireen he? eh, tapi tak ada la sampai membelakangkan anak ppuan. Kalau jumpa layanannya sama jer....yang aku tahu kalau zaman dulu2, anak lelaki paling disayangi dalam kaum diaorg ni, tapi sekarang tak ada macam tu dah, kan? lelaki, ppuan sama je, kan?

Belum sempat tengok lagi pon baby baru, malam tadi tak sempat singgah spital colombia tu. Kata MrCho, nanti tengok kat rumah je laaa...sungguh tak xcited. Aku pulak yang lelebih. Sebenarnya rindu nak pegang 'baby'..ahahaaa, izza!!! Tembun (panggilan pengasuh pd adik) dah marah tuuu...baikkkk laaaaaa, jadi la kamu anak bongsu lama2 sikit....

Sekian!

2 comments:

Jiejah @ Iza said...

hahahaha popo pandai yer panggil najmi ?
akak ene buat nama anak pendek² hat pankal ,senang po po diorg nak panggil . adam & adeel , tu pun tergeliat gak lidah org tua tu hahaha

Izza said...

haha, najmi n qaireen betul la popo dia sebut. Hanna jd nana. Belasah laa..itu pun nama pendek je tu, nama penuh popo diaorg x tahu pun! hehe...

Klik Me

Klik! Klik!