Wednesday, December 28, 2011

Cerita Anak Bujang Aku



Daripada tak ada apa nak hapdet blog, aku letak gambar anak bujang aku ni...dh nk masuk 5 tahun dah. Orang lain makin besar makin berdikari, anak bujang aku ni aku perasan makin besar makin manja plak...nasib baik mak n bapak kamu ni ok je melayan....

Ni gambar pasport nak bagi skul dia. Dah nak masuk tadika anak bujang aku...aku tengok dia rilek je. Tanya nak sekolah tak? Nakkkk...tapi rilekkk jerrr...

Aku yang neves macamkan aku yang nak masuk sekolah...uniform dh ada tapi kasut belum beli...apaknya ni suka last minute!

Yang aku risau, dia ni masih lg hisap botol..huahuahua...pastu kalau nak yak, akan menyorok mana2 mcm celah kerusi, belakang langsir, dlm bilik, bukannya nak g toilet! Selalu kena paksa...huhuhu...


posted from Bloggeroid

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!