Friday, December 30, 2011

Ramainya yang Menangis Semalam...kehkehkeh

Tadi login fesbuk
Tengok2, mak aihh, ramainya update pasal cerita Tentang DHIA. Aku pon macam erkkkk??? Rupa2nya dah last episode semalam, ya? Satu episod pon aku tak tengok....apa la nasib!


Tentang Dhia ni adaptasi dari novel, kan? Aku macam pernah baca novel ni dulu, tajuk dia aku macam familiar tapi ceritanya sepatah haram aku tak ingat! Tu la aku ni PELUPA tahap kritikal tapi belum la nyanyuk lagi....kehkehkeh...

Ni semua aku CnP dari fesbuk, banyak lagi tapi aku da malas...hehehe...
Dah last episod ni sibuk je encek asben ni tanya mcm2.Migrain betul.Tulah,lain kali
follow le cite ni dari awal :-)
TENTANG DHIA..... ending yg x di sangka......kan......
waaaaaaaaa... nangessssss! #tentangdhia
TENTANG DHIA AKHIR...sudah mau setat gaduh ma..sama itu budak busuk tu...ayyyaaaaaaaa katun ja 24 jam........plessssss..
bermadu ngan bercerai....bukan pilihan yg kejam jgk ker nenek....aduhai sian DHIA...
sedih tul lah cite dhia nie....btl2 menyentuh perasaanku sehingga menitiskan air mata....:(
Maaf ler bagi I drama tentang dhia sungguh boloh.ada kerrr cam tu ending dia?aduuyaiiiii
hanya mati yg boleh pisahkan kita...kata2 dhia dan zikir....kira2 happy ending gak la....TENTANG DHIA... 
Gelombang OMBAK RINDU dah berakhir kaaa???

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!