Thursday, December 29, 2011

Tempat untuk Countdown Paling Happening

Mesti ada dalam kalangan korang yang tengah merancang mana nak countdown New Year tahun 2012, kan? Asyik2 Dataran Merdeka, asyik2 depan sunway piramid, asyik2 klcc, asyik2 putrajaya, asyik2 bukit bintang...kan??

Apa kata tahun ni kita ubah tempat plak? Uolls la, i tak. Countdown depan jam dinding umah je la setiap tahun pon!
Kalau ajak MrCho mesti jawapan dia ah, tak kohser nak redah jem semata-mata nak tengok bunga api...dok umah diam2 layan tenet lagi best! itu kata dia yang kena bawa kereta, aku selaku penumpang suka je sesak2 dalam jem...muahahaha, dulu la, masa belum ada anak...

Kalau tak silap aku pernah 2 kali dia bawa aku g tengok bunga api kat sunway piramid masa new year, ke masa merdeka, lupa dah...Itu duluuuuuuu, sekarang aku pon malas rasanya nak angkut anak berderet!

Eh, kalau tak silap aku dia kata sabtu ni dia ada company dinner. Itu malam new year tu. Eh, kohser plak dia nak pergi redah jem tu.....????

Sebenarnya aku nak beritahu korang ni, haaa...kalau korang tak tahu nak countdown kat mana malam minggu nanti baik korang pergi countdown kat sini, gerenti puas hati...serius ni weyyyy....


Selamat bercountdown ya, korang! Sob!sob! aku konpem tak dapat join korang....

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!