Friday, December 9, 2011

Ombak Rindu

Sana sini orang bercakap pasal OMBAK RINDU.

OMBAK RINDU! OMBAK RINDU! OMBAK RINDU!

Bila orang bercakap pasal filem aku pon jadi bisu sebab aku tak tengok wayang dah berkurun. Last g tengok wayang dengan MrCho masa cerita 2012 dulu pastu tak g dah sebab anak kecik berderet! Orang bercerita pasal filem pon aku tak tahu pape dah....

Teringin gak nak tengok cerita ni sebab novel dia aku dah baca dulu siap nangis lap air mata ngan towel okeh bukan ngan tisu! Aku memang over kalau tengok cerita sedih atau baca novel ke apa2 yang sedih, air mata laju je....huahuahua...sekarang tak mau dah tengok cerita2 sedih atau baca novel2 sedih, kang anak nampak mamanya nangis, malu aku...

Bila semua orang bercerita tentang cerita ni aku pon macam teringin la jugak nak tengok. Tapi kalau ajak MrCho mesti menghampakan, dah la cerita melayu...feeling tak sampai katanya....huaaaahuaaaa....agaknya sama macam aku tengok cerita cina tak ada subtitle!

Aku perasan skrg banyak yang buat cerita berdasarkan novel, kan? Senang pembikin filem, tak yah susah2 create cerita....hehehe...

Lepas ni novel apa plak jadi pilihan pembikin filem nih??

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!