Wednesday, December 14, 2011

Macam-macam Tembikai

Korang suka makan tembikai tak?? Aku sangat suka tembikai. Kalau makan kat luar pun selalu aku akan order jus tembikai tapi campur susu. Selalu nak order tembikai aku akan cakap tembikai campur susu, ya...sebab ada yang pelik2 dan tanya dua kali kalau aku sebut tembikai susu. Aku syak diaorang ingat honeydew kot! Jadi untuk elak salah faham aku akan sebut tembikai campur susu...hehehe...

Beberapa hari lepas, ke beberapa minggu lepas aku ada dapat emel gambar2 tembikai. Macam2 bentuk diaorang kerjakan tembikai tu. Kreatif betul! Nak makan pon fikir banyak kali dan rasanya tak akan makan pon...muahahaa..
Kejadian ni bukan kat Mesia. Italy la kot sebab kalau tak silap tajuk dia watermelon fest of italy...

Korang layan la gambar ni, sangat menarik, kan?? Nak makan pun tak sampai hati...kalau la ada jual kat kedai2, konpem tak beli.




Tapi kalau gambar yang bawah ni, usahkan nak makan, nak sentuh pon tak berani..kang tak pasal2 masuk dalam mimpi...hahaha...
Korang berani makan?? berani???

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!