Friday, December 30, 2011

Nasib Pengguna Perkhidmatan Awam

Sila baca dengan nada marah!!

Aku sekarang di stesen komuter seri setia. Dah jadi rutin setiap jumaat aku akan ke sini. Ambik komuter ke tempat kerja MrCho..

Sebelum2 ni perasaan aku nyaman je naik komuter walaupun tak pernah dapat tempat duduk, hampir 1 jam berdiri.

Hari ni aku rasa sangat membara sebab usahkan tempat duduk, nak masuk dalam perut komuter pun tak boleh. Orang ramai sangat berkumpul di hadapan pintu.

Hairan aku kenapa tak mahu masuk ke dalam, semua nak sumbat depan pintu, padahal dalam kosong saja!! Ko bayar separuh harga tiket ke bangang??

Kalau nk duduk dpn pintu pun, bg la laluan org nak naik, nak masuk ke dalam. Ini tak, buat muka lembu je sumbat2 kat depan pintu. Dah la aku kejar masa ni...



Tren lepas ni bila nak smpai ntah!

posted from Bloggeroid

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!