Tuesday, December 13, 2011

Ada Apa pada Hari Cuti?

Fuhhhh, lama cuti, 3 hari sampai aku tak tahu nak buat apa kat rumah! MrCho tetap keje sabtu dan isnin, jadinya cuti aku tiada makna...eh, tarik balik kata2 tadi. Sangat bermakna sebenarnya kerana 3 hari dapat bersama-sama kenit3 sepanjang hari. Suka kenit3 tu bonda mereka ada di rumah...hehe...ahad tu adik aku plak datang, berganda2 suka diaorg!

Kakak selalu cakap ngan aku, mama jangan g keje la mama...diaorg lagi lebih suka berkurung dalam rumah sendiri daripada pergi rumah pengasuh yang ramai orang. Tahun depan tak tahu macam mana bila abang dah sekolah. Harapnya kakak ngan adik ok la...

Susah benar aku nak siapkan satu n3 ni. Dah katanya cuti 3 hari hanya kat rumah, jadinya apa la yang boleh aku tulis...aktiviti seharian aku melayan kenit3 je la...adik sekarang ni boleh tahan perangainya. Sikit2 mengamuk, sikit merajuk..tak agak2 plak tu! Ntah berapa kali kepala kena lantai bila dia hempaskan badan dia. Pening mama, anak...

Sebelum dapat laptop ni, kan main dia mengamuk lentik2 badan. Nak letak dia kat situ pastu tinggal dia sorang2 aku takut jatuh plak. Bila aku tak bagi dia punya menjerit...hadoiiii. Nak tak nak kena bagi juga la...

Teruja dapat laptop..

 Gigih tekan kibod!

Ni nak marah aku bila aku ugut nak turunkan dia dari kusi..


 
 Layan fesbuk anak aku..kelasssss dikkk!!!

Terus sengih bila panggil nak tangkap gambar sebab kehendak dituruti...hahaha...

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!