Thursday, May 3, 2012

Kawan-kawan Saya yang Tersayang~~~~


Hari khamis berapa haribulan tah aku dah lupa. Keluar ngan kawan2 baik dari dulu dan selamanya ni. Gila lama baru aku berdaya update. Sebenarnya nak tunggu ada idea baru sedap mengarang, tapi yooo la idea, sampai sudah idea tak mari…

Jadi, sebelum gambar2 ni basi dan terdelete oleh anak2 aku, maka aku gagahkan jua letak kat sini.

Maaf la kengkawan, tak ada idea + tak cukup masa nak buat story panjang2 ala2 karangan stpm.

Gigih aku halfday hari ni sebab nak beriang ria dengan diaorang ni…diaorang ni anak semua dah besar, senang nak tinggal, aku anak kecik2 so masalah sikit di situ. Kena jumpa hari bekerja sebab senang aku hantar anak ke pengasuh…hehehe

Nampaknya masa mencemburui aku, marilah tatap gambar2 ni wahai kawan2 sebagai tanda ingatan sebab lepas ni entah bila pulak dapat begini lagi! ayat yang sangat drama


Rumah Kak June, special dari Kak June, laksa utara! Laksa memang peberet aku...

Model laksa! kihkihkih 

 Laksa aku punya! (ngan kawan2 aku ni jangan sebut 'aku punya', sebab kami akan ketawa berair mata..kena ada word apa yang ko punya..ahaha..hanya kami yang paham)uhukuhuk

 Licinnnnn........Tq, Kak June! Siap tapau bawa balik lagi...heh

 Pizza time...sambung plak kat pizza lepas makan laksa. Kak June belanja. Perjumpaan hari ni memang ditaja oleh Kak June sepenuhnya laaa...tq sekali lagi!

Sedappppp pizza ni...tengok la pemakannya!

Kak June, berbaju hijau penaja hari tu....dan Kak Zie yang ceria je... 




Tak habis pon pizza tu, asyik sembang jerrrr, lupa nak makan. Last2 tapau. Akuuuuuuu juga yang ambik!! huhu, saja je korang ni nak bagi i gemuksssss....(tap...tap..air liur aku time taip ni, besttt je nampak pizza ni)

Dah petang, terpaksa berpisah sementara. Masing2 kena kembali ke pangkal jalan masing2. Belum puas sebenarnya. Semoga ada hari boleh kita jumpa lagi....

1 comment:

Nora said...

tarikhnya, 19/4/2012

Klik Me

Klik! Klik!