Friday, April 27, 2012

Exam

Kemarin, abang bawa balik buku notis dia dari skul. Biasa kalau bawa balik buku notis tu ada la apa-apa notis teacher dia tampal kt situ.

Aku kalau nampak buku notis tu memang xcited nak tengok apa bendanya. Hahaha, sekali ini notisnya.

Ada exam weiii, alah aku plak berdebar! Bawah ni plak topik yang akan cover exam nanti.

Patut la minggu lepas aku perasan abang bawa balik banyak buku. Bila aku check tak ada homework. Pastu  abang akan baca buku-buku dia bawa balik dari muka surat pertama. Dia kata teacher suruh baca. Tak terfikir plak aku dia ada exam. Hehehe...start malam tadi aku pon gigih la membantu dia membaca.

Nasib baik juga kakak balik kampung. Kalau tak berebut ngan dia nak baca buku abang juga...

Ahad ni plak abang ada sports day kat sekolah dia. Bila aku tanya abang main sukan apa, dia jawab abang main football ngan sukaneka. Hurmmm, entah betul ke tidak dia main football. Padang pon tak ada kat skul dia tuh! Takut je anak aku ni terpengaruh ngan upin ipin. Sports day upin ipin, budak2 tu main football...ahahaha

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!