Friday, May 18, 2012

Wah, tajuk! Macam nak mintak lempang je...ahaha...Kalo ko artis tak pe la jugak, kan. Semua orang nak kisah ko makan apa, mandi berapa kali, bangun tido kul berapa. Kalau setakat aku ni, sapa nak kisah???
Tapi ada aku kesahhh??? Takkkk, aku tak kesah, aku nak tunjuk gak apa aku makan malam tadi....gagagga..

Malam tadi tahap makan aku sangat luar biasa. Tu yang nak buat entri tu...dah la tengah hari aku makan sampai rasa macam nak meletop perut aku kekenyangan. Malam pulak aku bantai laksa ngan foldover mcdonal! Eh, sambil2 makan laksa tu aku curi2 sup dan ayam dalam mi sup MrCho jugak, sambil2 tu jugak aku ngap2 fries kenit2 tu jugak! MasyaAllah, pemakanan jenis apakah aku ni?

Pagi ni baru rasa menyesal bila bangun pagi, rasa macam berat je badan aku ni, terus salahkan makanan aku malam tadi! So, pagi ni marilah kita bekpes dengan nescafe je...

Alang2 aku dah ambik gambar, aku boh la kat sini, ek. Tak la nampak sepi sangat.

 Cili yang terapung dgn biji dalam laksa tu aku sendiri tambah!

Rasa?? Ermmm, bole la..bole la...

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!