Wednesday, May 9, 2012

Darah Gemuruh

Aku berdarah gemuruh. Tak sama ya dengan berdarah sejuk...ok, tak kelakar!

Aku alergik la bila kena berdepan dengan orang. Mesti gugup. Dalam dada dup dap dup dap...ada ubat tak?

Kritikal kot penyakit gugup aku ni..memang dari dulu la, sampai dah tua pun tak pulih-pulih...tensen wehh!

Sekarang plak asyik kena buat presentation je...bayangkan haku nak menghadap 10 orang kat depan aku tu...hazab! Mula la malam tak lena tidur. Pagi-pagi sampai opis, jiwa tak tenang hinggalah settle...

Nak jumpa dengan seorang yang aku tak biasa pun aku gugup. 1st time dating ngan MrCho dulu pun aku dup dap dup dap...cakap pun ayat berterabur...

Ada tak ubat ke, petua ke nak bg aku pulih? Huhu, tiada keyakinan...

posted from Bloggeroid

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!