Wednesday, November 16, 2011

Celebrate Besday @Kedai Mamak Pon Bolehhh!!

14/11 hari tu kan besday MrCho. Malangnya hari tu jatuh hari isnin. Kerja.
Kebetulan pulak malam tu ada la kejadian sentap sikit jadi aku no mud nk hepi2 riang ria..

Pada hari isnin tu, aku kat ofis aku n dia kat ofis dia bersms sehingga la i lap u, u lap me la...gituuu..kehkehkeh...

Plan lepas keje nak g makan2 tapi malang juga hujan lebat mencurah2 mematikan niat nak g makan2 tu.
Sudahnya berdinner la kami berdua kat mamak tanpa anak3 sebab aku menunggu dia kat mamak balik keje terus la makan kat situ. Lepas tu baru g ambik anak3..

Oleh sebab aku gedik2 ambik gambar, aku letak la kat sini tanpa ada niat nak menunjuk pon sebab makan ciken chop mamak langsung tak sedap!


Aku punya ciken chop biasa, MrCho punya ciken chop black pepper.

Aku punya tak habis pon, MrCho punya licin...

No comments:

Klik Me

Klik! Klik!